dijous, 16 de desembre del 2010

darrer intent



1.- el veí pastat a jaume figueras, el del 3r 3a, respondrà al meu bon dia o bona nit amb alguna cosa més que un gairebé inaudible so gutural.

2.- el veí pastat a jaume figueras, el del 3r 3a, respondrà al meu bon dia o bona nit amb alguna cosa més que un gairebé inaudible so gutural.

3.- el veí pastat a jaume figueras, el del 3r 3a, respondrà al meu bon dia o bona nit amb alguna cosa més que un gairebé inaudible so gutural.

.../...

500.- el veí pastat a jaume figueras, el del 3r 3a, respondrà al meu bon dia o bona nit amb alguna cosa més que un gairebé inaudible so gutural.

.../...

1000.- el veí pastat a jaume figueras, el del 3r 3a, respondrà al meu bon dia o bona nit amb alguna cosa més que un gairebé inaudible so gutural.


una mentida mil cops repetida no acabarà esdevenint veritat. ni que s’acosti el nadal.


jo, per si de cas, continuaré perseverant.


54 comentaris:

Garbí24 ha dit...

si a la tercera vegada no ha canviat no val la pena perdre-hi ni un minut més....mal guanyada tinta i paper.
Ara li passo el teu enllaç al veí pastat a jaume figueres del 3º3ª que mai es dignarà a saludar-te.....

lisebe ha dit...

Doncs jo no espararía tant Ôscar!!!!!!! o es que tu creus encara que la gent pot canviar?

Bona setmana i petonets

Deric ha dit...

ja és paciència la teva!

Unknown ha dit...

I no podria ser que aquest homenet fos sord-mut? No sé, jo sempre amb fe en la condició humana...:)

sànset i utnoa ha dit...

Cap la possibilitat que sigui mut. Si comproves que aquest no és el cas pots optar per tallar-li les cordes vocals amb una Dremel.

*Sànset*

TORO SALVAJE ha dit...

Es ell.
Vol passar inadvertit.

Però no sap amb qui se les ha de veure...

◊ dissident ◊ ha dit...

Val la pena???

Salutacions!!!

neus ha dit...

Hola Òscar, maco!!

Persisteix en la teva bona educació i tant que sí. Si ell és maleducat és el seu problema, a part de que en té un altre de més greu: com pot ignorar-te a tu que ets la simpatia personificada??! no ho entenc.

Bona nit sinyor! un plaer, com sempre.
petons!

Sergi ha dit...

Docs jo un cop em vaig trobar en Jaume Figueras de veritat (encara que no puc descartar que fos el teu veí...) i l'únic que puc dir és que endrapava de valent!

rits ha dit...

buf, doncs no sé què dir-te, la veritat, desistiria.

Què se n'ha fet d'en Jason Donovan? Jo era d'en Guy Pearce, que es deia Pete? ara no ho recordo... ais, quins anys veient veïns!!! recordo que com anava al cole i no ho podia veure, la mare me'l grabava i el veia berenant. I després sortia la Mari Pau amb el seu sofà prenent café!

Anònim ha dit...

Ni cas a aquest veí maleducat. Si no vol fer "vida d'escala" és el seu problema, que es margini!

El porquet ha dit...

Prova amb un "fa fred avui, oi?"

Carme Rosanas ha dit...

Res, no hi ha res a fer... però quan sembla que no hi ha res a fer a vegades les coses canvien.

Jo tinc un veí que no és el del 3er 3a ni s'assembla gens al Jaume Figueras que fa potser 10 anys que ha viscut sense saludar mentre el trobava a hores més o menys normals. Tot de cop, jo he canviat el meu horari i surto a caminar a les 7 del matí, i el trobo cada dia que passeja gossos i em saluda sempre amb un bon somriure. És l'hora, segur!

L'has trobat mai a les 7 del matí?

Violeta ha dit...

Però per què estàs interessat en que et respongui amb alguna cosa més que un so gutural?

I per què s'assembla tant al Jaume Figueras?

Tu segueix, persevera, encara que la mentida no s'acabi mai convertint en veritat.

Ets un crac.

Rita ha dit...

Tens molta paciència tu, jo em sembla que ja hagués desistit... :P

Ricard C. Estrada ha dit...

Jo faig el mateix amb els meus veïns...

Joan ha dit...

Sí, senyor. Tu insisteix, que la mala educació dels altres no és motiu per a imitar-los.

Alyebard ha dit...

Jo continuu saludant, la meva àvia deia que ni els gossos no responen el bon dia de la gent, doncs ells mouen la cua.

òscar ha dit...

intenta-ho GARBÍ. però dubto que mai es digni a llegir cap mena d'enllaç ni manual d'educació interveinal que era, fet i fet, un dels regals que tenia previst deixar-li a la bústia.

no sé, LISEBE. s'acosta nadal i un (una mica tòtil, això sí) tendeix a pensar que igual la gent per festes pot canviar. ja t'he dit; una mica tòtil!

després de tant temps, DERIC, potser comença a ser també un pèl de provocació.

no és conya VIDA: ho vaig pensar també. però puc confirmar que el senyor parla (al menys amb la seva dona, cosa mala de simpàtica també).

no és el cas, SÀNSET: parla. ara ... això de tallar-li les cordes vocals seria un afer massa gore per la nostra (tranquila i ditxaratxera) comunitat.

no ho és TORO, ni tampoc un germà tot i l'evident semblança. com està de feina justiniano? li convé un treballet ràpid? :)

ser una mica correcte i educat sempre val la pena DISSORTAT. ara ... quant de temps de paciència?

òscar ha dit...

és una de les ensenyançes del mestre pep, ELUR. persistir i perseverar tot i que, tal com he dit fa no res, ara ja comença a tenir un toquet de provocació: tu no em respons, doncs jo, erre que erre, et saludo cada cop que et veig i amb tota mena de parafernàlies.

ostra, jo sóc molt de trobar-me "famosetes" als restaurants, XEXU. jordi gonzález (palamós.menja poc), pasqual maragall (can travi nou. no beu vi als dinars), tarradellas (a cal bino; gairebé no xerrava), mikimoto (barceloneta. un catxondo), etc-etc.

pobre jason donovan, RITS. d'estrella mediàtica i xicot de la kylie a ... abduit? ella, en canvi, diva del pop pels temps dels temps.

comunicació amb la seva senyora, ALBERT, sí que en té. és la única manera de trencar la marginació que practica.

també he pensat amb això de les preguntes directes PORQUET però ... no seria forçar massa l'home?

el meu jaume figueras també passeja gossos CARME. dos en concret. igual de poc educats que ell, també s'ha de dir.

per harmonia veinal VIOLETA i, també, per esbrinar si hi ha :) alguna mena de parentiu amb el simpàtic crític. ho dubto, vist la simpatia del coi de veí.

un pèl de "a veure què acaba passant" també hi és RITA. i paciència, molta paciència també.

Six X ha dit...

i perquè no li fas un regalet de Nadal??? per acostar posicions. Segueix intentant-ho...
La veritat és que jo no puc opinar, tinc la sort de no tenir veïns d'escala.

montse ha dit...

Tu persisteix i continua saludant-lo, no costa res i et fa confiar, que potser demà t'arribarà la resposta.

Salut!!!

sànset i utnoa ha dit...

Va home, deixa de procrastinar i intenta-ho. Tot sigui per fer valer aquella màxima de: "qui no parla és perquè és mut"

*Sànset*

Álvaro ha dit...

Això mateix pensava jo d'uns veins dels meus pares (i veins meus durant molts anys) que sempre van ser incapassos de saludar-me quan em veien pel carrer. És més, em giraven i em giren la cara.

Fins que un dia van venir a comprar en el centre en el que treballo, i em van dir "hola álvaro! a veure si ens pots ajudar", a lo que els vaig respondre: "em sap greu però no tinc temps, el meu company us ajudarà" (nota: el meu company havia començat feia 1 o 2 dies, així que...).

Et diria que perseveréssis Òscar, però no sé... jo ho vaig deixar per impossible, tot i que els segueixo saludant i ells girant-me la cara.

Srta. Tiquismiquis ha dit...

et cal?

Cesc Sales ha dit...

Potser que, el dia que canviï d'actitud i et saludi, tu facis veure que no el coneixes de res, et giris i li etzibes:

-perdoni, és a mi????

Assumpta ha dit...

Sí!! Òscar!! :-)) Jo faig el mateix!! Hehehe... Jo saludo a tothom, encara que no responguin o ho facin amb una mena d'estrany so gutural...

Tu segueix, és igual... pensa que el seu gairebé inaudible so gutural és, també, una forma de dir bon dia :-)

No et rendeixis, si us plau!! Jo tampoc em rendiré!! :-))

Potser és algú que està trist i que té autèntics motius per estar-ho, motius que no explica i que guarda dins el seu cor, motius que l'han tornat una mena d'associal... però s'ha acostumat a la teva salutació i, segur, segur que si deixessis de fer-la, la trobaria a faltar :-)

Assumpta ha dit...

Per cert, m'agradava la sèrie NEIGHBOURS... era tan... tan... tan... taaaaan... com dir-ho... era... eraaa... tan... australiana!!!

A la propera trobada per triomfs blaugranes la cantarem, eh? (la sintonia de Neighbours vull dir) :-))

Esther del Campo ha dit...

Quan li vingui a visitar el fantasma dels Nadals passats, com al llibre de Dickens, segur que bada boca.
Que és Nadaaaaal!!!! =)

Bé, no és Nadal encara, però jo, com l'Hipercor del costat de casa ja porto dos mesos amb l'esperit nadalenc :)

Sílvia ha dit...

Hola Òscar
Gent de poques paraules.
Salutacions

Delfica ha dit...

Oh, canta-li un bolero emmig del replà. Després ja no caldrà perseverar. :D... "Lo dudo, lo dudo, lo dudo..... "

_MeiA_ ha dit...

Ui, de gent així n'hi ha un munt. I tu tens moooolts pasciència... jo a la tercera vegada que no em saluden, faig exactament el mateix, com si no veiés a ningú passar. Un cop pot estar despistat, un altre pots passar per alt... però a la tercera ja dius: a la merda tiu!!

Molt bon cap de setmana!

meloenvuelvepararegalo ha dit...

Veig que pacient, n'ets i bastant, però jo tinc l'experiència d'una veïna que després de situacions d'allò més desagradables, ara em saluda i em diu bon dia i bona nit!
I no és perquè ara sigui Nadal, potser s'està fent gran, ha perdut la memòria o la vista comença a fallar-li.
Qui sap,

maria ha dit...

Que bona que era aquesta série...

Laia... ha dit...

El capcha que m'ha sortit es pyxicat. M'he rigut tant que no recordo que anava a dir. Cada dia soc més simple.

(Com el veí primari del tercer tercera)

òscar ha dit...

desitjar el bon dia i bona nit RICARD? esperar-los a l'ascensor? ajudar-los si van carregats amb bosses? :)

això és quelcom diferent a la mala educació JOAN. és una mena de males puces permanents.

de fet, i tenint en compte que definitivament no és sord ALYEBARD, és a ell a qui li deu resultar més "violent" que jo el continui saludant. no penso parar! :)

ostra, et perds tot un terreny d'entreteniment i historietes, SIX. estic per regalar-li una pissarra veleda de doble cara que hi tingui escrit, per un costat, "bon dia" i per l'altre un "bona nit". i un cordillet perque la porti penjada al coll, clar.

el dia que em respongui MONTSE ... m'emocionaré i tot!!!

amb el fals jaume figueras no hi ha procrastinació que valgui SÀNSET. seguiré persistint.

jajajaja!!! ben fet ALVARO. si em toqués rebre'l a la feina no sé pas que faria. sí, ja ho sé: cobrar-li més car.

potser no cal SRTA. TIQUISMIQUIS però comença a ser divertit i tot.

o aquella frase tan de presidentillo de l'escala, CESC, que diu "és vostè d'aquest edifici" o "a quín pis va, si-us-plau"?

òscar ha dit...

l'home és, ASSUMPTA, entre raro i molt raro, la veritat. a més és de l'altra escala i, per tant, no existeix la possibilitat que li molesti la música de casa, sorolls o que jo canti a la dutxa. no l'he vist saludar mai ningú. a la propera trobada cantem "neighbours", "gent del barri", "dancing days", "cristal" (mi vida eres tu) i, òbviament, alguna de nobleza baturra que des que varem parlar d'ells han tornat a engegar la seva carrera musical :)

aquest home deu rebre moltes visites de fantasmes ESTHER. o potser ell mateix ho és. hi haurà un dia no massa llunyà en el que estiu, corticoles i nadal es fondran en una estranya boirina comercial i no sabrem el dia en el que vivim.

ell en concret, SILVIA, de cap paraula. potser és del madrid i per això tant silenci ... :)

buffff ... vaja flaix que s'emportaria l'home DELFICA!!! em preparo una mica de repertori per fer-li més agradable la vetllada perque, ara mateix, només recordo aquest, "la mentira" i "sabor a ti".

bon cap de setmana MEIA. té el seu què això de continuar saludant-lo, no et pensis. ara ja és com un pols un pèl provocador. mira, "hasta" per fer més entretinguda la tornada a casa :)

el meu j.f. ja està un pèl iaiet MELOENVUELVEPARAREGALO. estic per provar amb un "buenos días" o "buenas noches", no sigui cas que l'home no m'entengui el català amb el pas dels anys.

no era un superseguidor MARIA. ara, la música de la capçalera se'm va quedar ben gravadeta al cervell.

a mi em passa sovint això LAIA ... no recordar el què anava a dir i ... ser més ximplet cada dia :)

Bargalloneta ha dit...

La bona educació no la té tothom!!!
tu segueix amb ella!!!
una abraçada

Josep Lluís Rodríguez ha dit...

Jo potser ho deixaria còrrer, però no crec que sigui el que s'hagi de fer. Si tu ets educat i simpàtic de mena, ho has de continuar essent. A més, pensa que cada cop que tu el saludes amb total normalitat, ell en el fons de la seva consciència, estar pensant "aquest veí és educat i jo no". Clar que també pot ser, com diu l'Assumpta, que a vegades a les persones ens afecten situacions i problemes que ens impedeixen actuar com Déu mana, i que els demés desconeixen. Com a mínim és un atenuant. salutacions. :)

NATALIA ha dit...

Buhhh!!! jo no ho seguiria intentant!!
Gràcies per la teva visita.

òscar ha dit...

no cal fer bandera de res MÒNICA però, coi, és tan complicat retornar el bon dia o bona nit que et donen? és més "violent" no respondre que respondre.

desconec el curriculum vital del fals jf, apreciat JOSEP LLUÍS. potser ha patit algun trasbals, desgràcia o extrany afer que el fa estar permanentment irat amb el món però ... no saludar el fa més feliç? jo seguiré. potser, algun dia, em sorprén :)

gràcies a tu NATALIA. seguiré erre que erre. total, perdre no hi perdo res.

Ester ha dit...

No et rendeixes!!!!

mai ha dit...

Jo no ho donaria per perdut. Un dia pot passar que pensi que val la pena que aquell sigui el primer.

òscar ha dit...

Això mai ESTHER; i encara menys si la rendició significa no desitjar bon dia o bona nit a la gent. Per cert ... :) ... que tinguis un moooolt bon dia!

la ment humana és inescrutable MAI i, per tant, no seria d'estranyar que en un futur (llunyà o no) el sr. fals j.f. es decideixi a respondre els veins.

sky walkyria ha dit...

el só de la teva veu
trenca l´aire sempre nou

Guspira ha dit...

Ai Òscar... Pobre home... potser té una hemorroide i per això està de mal humor... jeje
Tu segueix-lo saludant perquè li pugi l'ànim!

Per cert, felicitats per la part que et toca! Dic d'allò del Xexu... :)

Mr. Aris ha dit...

A mi hi han dos persones que em fan el mateix i finalment, no els saludo i faig el mateix que ells. He arribat a la conclusió que tenen por de que els hi demani algun favor, feina, no sé. Un es el president d'una important ONG i l'altre d'una llibreria. Els dos son veïns meus. Per cert, el Figueres jo abans el veia, molts cops, davant del cine Urgell.

Thera ha dit...

...i potser un dia va i et saluda...jo sóc de qui pensa que no se sap mai...i no hi donis més voltes...som així...

"Veïns" quins records...catxis com passa el temps...

Bones Festes!!!

Grigri ha dit...

sóc de les que pensa que no és tan difícil dir un bon dia o bona tarda, que és qüestió d'educació de nivell 1.
Respecte als que els costa assolir aquest nivell 1 (el mínim, corresponent a un nen d'uns 2 anys podríem dir), he de reconèixer que en alguns casos m'atabalo molt i passo de malgastar més esforços en saludar, però en altres casos m'entren les ganes de seguir insistint, i em faig un tip de riure veient la reacció dels maleducats... riure per no plorar, d'acord, però mira, ric..

òscar ha dit...

llegit així, SUNNY, de ben segur que no deixo de saludar-lo mai.

porta cinc anys GUSPIRA (des que el tinc vist) de mal humor. a veure si es decideix a pujar l'ànim amb una mica de reciprocitat. moltes gràcies :) ... vaja crack en xexu!

en el cas del meu veí ARIS, i que jo sàpiga, no és cap gran empresari. de fet em sembla que està jubilat. a veure si pensa que li vull fotre la pensió :)

passa ràpid THERA. corre que se les pela. un dia la minogue és una noieta esmirriada que comença i l'altre una diva del pop tota feta i dreta ja :) bones festeees!!!

van per aquí els trets GRIGRI. és gairebé ja una mena de provocació o joc. com no dono crèdit a que algú sigui capaç de no respondre a un directe bon dia (és quasi violent no fer-ho), jo segueixo insistint. i sí; entren ganes de riure veient que l'home segueix ... callant!

Sergi ha dit...

Doncs en Figueres estava en una terrasseta i endrapava i bevia de valent, no feia massa cas al seu acompanyant!

òscar ha dit...

Carai amb en Figueras: sembla que davant el menjar i beure, és igual d'educat que el meu veí.

el paseante ha dit...

El proper dia l'abraces ben fort, li fots un petó sonor a la calba i li dius "Bon Any Nou". Per si de cas, tingues a mà el mòbil amb el 088 a la pantalla.

òscar ha dit...

jo, al fals jaume figueras, ni el toco PASEANTE. per precaució més que res. potser el contacte humà li faria patir un atac de cor.