dilluns, 9 de febrer del 2009

crack de cracks

l’estora vermella surt des de l’ordinador fins el infinit blocaire. no cal vestir d’empolainada etiqueta ni passar abans per la perruqueria. no s’exigeix un limit de temps en els discursos però, estaria bé, obviar el tòpic dels agraïments als familiars. el guardó pot lluir al bloc dels premiats o damunt la pica del bany, com preferiu.

invento un premi, el crack de cracks, no pensant escriure un post per la patillla sino omplint el silenci quan em nominen per un i, com amb els memes, no el passo per no diferenciar ni posar en cap compromís ningú.

potser, per això, el premi no avalua subjectivament talents de cap mena. valora que m’agraden molt i m’hi sento tan còmode com repantingat al sofá de casa. premia que, més que llegir un bloc, tinc la impressió d’estar-la petant plàcidament amb la persona que hi és darrera.

aquests mesos he llegit a persones dotadíssimes per l’escriptura, d’altres que suren cultura, poesia, sinceritat, ironia, frescor: molts cracks. d’entre ells, els meus set crack de cracks son:

http://blogdeassumpta.blogspot.com/

l’assumpta em sembla propera, espontània i amb l’entusiasta signe + de la possitivitat tatuat al front. escriu encomanant alegria i això, per mi, mereix molt més que un premi de pa sucat amb oli: mereix un petóoo gegant!!!

http://cavallderodes.blogspot.com/


l’àlex és un hooligan de la natura i jo un tribunero de la ciutat. deixem la grada i ens trobem damunt la gespa del bon rotllet gràcies al univers comú de núria feliu, el liceu, juan tamariz i el costumari català. ets gran, tio!!!

http://escritsperduts.blogspot.com/

en cesc té la humanitat de gulliver, fa poesia sense fer-la i amb un autoanàl.lisi que m’enmudeix. jo, que parlo pels colzes, surto de ca seva sense saber que dir. no em veus, però solc dedicar-te un pla-plas-plas de 3 minuts de durada.

http://jordicasanovasangelet.blogspot.com/

la banyera d’en jordi és un calaix de sastre d’anècdotes quotidianes. és tan planer i engrescador, que si els lligaments del meu genoll m’ho permetessin, l’acompanyaria a jugar un 3x3 de bàsquet o fer un alpe d’huez tancadiscoteques.

http://jordicine.blogspot.com/

any de neixament i facultat són sols una simpàtica coincidència. compartir el 99% del que diu; espanta :). hi ha matins que, davant del mirall, m’estiro la pell per comprovar que sota la meva cara no hi sigui la d’en jordi.

http://noctas.blogspot.com/

en noctas, del que no en sé el seu nom, és el rondinaire per excel.lència. polemitza i engega temes de discussió a dojo ensenyant que tenir punts diferents de vissió no és incompatible amb les dimensions del cor. el d’ell sembla gegant.

http://turoparc.blogspot.com/

el paseante ha decidit tancar les portes d’accès al seu turó parc. em sap greu no tenir prou confiança ni paraules per pidolar-li, al menys, un post mensual. em sap greu no retirar la samarreta d’un jugador que desitja li retirin. el link del teu bloc es queda aquí i jo em quedo guardant una de les entrades tancades del parc (la de l’avda. pau casals) esperant que la tornis a obrir. no entris per cap de les altres, punyetero!

43 comentaris:

Assumpta ha dit...

Fa poquet que he arribat a casa :-)
Acabava de respondre un mail d'un amic i just veig que m'arriba un correu... i penso "Ostres, quina velocitat en respondre!! jaja...

No, no era una resposta supersònica, era un mail que m'avisava que tenia un comentari al blog, miro i veig que és de l'Òscar... textualment diu: "t'acabo de deixar una xorradeta al meu bloc"

I ara bé quan l'Assumpta s'emociona una mica... perquè quan he anat pitant al blog de l'Òscar, el que em trobo no és una "xorradeta", no... és un detall que m'ha posat un nus a la gola... i estic escrivint tant perquè no sé trobar les paraules que voldria per dir d'una forma ben maca que... MOLTES GRÀCIES!!

T'has inventat un "premi especial", no és un que corri per la blogosfera o catosfera... no, aquest és TEU i em poses a la teva llista de set persones a qui els hi concedeixes... i jo sóc molt extrovertida però molt vergonyosa també... i estic rient ara davant la pantalla d'aquesta parrafada, amic Òscar, que t'estic posant...

En fi... que GRÀCIES, GRÀCIES, GRÀCIES!!!

No sé si ho puc posar això aqui... però vull dir que tu ets de les persones que demostren això: que darrera els blocs hi ha precisament "persones"... i jo sé perquè ho dic :-))

Per no perdre la meva fama de respostes "súper llargues" afegiré que alguns dels altres blogaires que has inclós a la teva llista són també persones molt especials per a mi... i que encara em fa més feliç compartir el premi amb ells!!

I... què més puc dir?? :-)))

Ara mateix l'agafo i el poso al meu blog!!

Una gran abraçada!!!

TORO SALVAJE ha dit...

Ovació per tots aquests cracks.
:)

una que bada pels núvols ha dit...

L'enhorabona als premiats!!
Des que em vas dir que podia somiar la jefa postejant al blog i fent pilates... em fa una mica por anar a dormir!! jajaja

Noctas ha dit...

Venint de tú, no saps la il.usió que em fa això de ser premiat i ja no tant pel premi sinó pel fet que t'agradin els meus posts rondinaires., confesso que a vegades sóc injust posant a parir algun polític que potser després si el conegués em semblaria bona persona., és com una forma de desfogament que no sé si és correcte del tot., un exemple., la Dolors Camats la vaig deixar verda i després ha resultat ser una persona encantadora., crec que per sobre de qualsevol ideari tenim a la persona., en tot cas jo també et premio per els posts tant bons que ens brindes en el teu blog., t'ho dic en serio., jo disfruto molt amb els teus escrits...saludus crack i visca el mon blogaire

Assumpta ha dit...

Òscar... jejeje

No ho puc evitar...

Va... clica aqui clica aquí :-))

Assumpta ha dit...

O, si prefereixes, també pots clicar aquí

o aquí :-))

Bargalloneta ha dit...

Ei!!!!!!!!!!
Enhorabona per a tots els premiats... en especial al jordicine... per afinitat cinèfila!
petons

_MeiA_ ha dit...

enhorabona a tots els afortunaaaats!!!! i a tu per crear un altre premi!!

un petó

Lastienditas ha dit...

:DDD Lo teu és la invenció, això ja està més que demostrat! Digués que sí, que si premis Dalís per aquí, Goyas per allà...i ara, els Cracks de cracks! Tu si que n´ets un de crack!! Sempre em fas somriure! :)

Sergi ha dit...

M'encanta aquest post no pel premi que t'has empescat, sinó perquè es veu de lluny que t'emociona molt parlar d'aquesta gent, que realment són els teus preferits (o alguns d'ells) i que et fa moltíssima il·lusió premiar-los d'alguna manera, per com t'agraden. T'inventes un premi, però el premi més gran que rebran seran les teves paraules, perquè quan algú diu coses així de tu et quedes que no saps què dir, i no creus que t'ho mereixis, però aquesta és la màgia dels blogs, que no ens coneixem, però potser ens coneixem massa.

Mira, per un cop conec poc els teus citats, però amb dos d'ells em lliga una meravellosa relació blogaire, l'Assumpta i en Cesc, i m'emociona veure que no sóc l'únic que els sé apreciar en la justa mesura. Ah, i també sóc dels que es queda sense saber què dir a Escrits Perduts, i mira que de paraules no me'n falten.

kweilan ha dit...

Felicitats a tots els premiats!!!

assumpta ha dit...

Felicitats a tots els Premiattttts!

I felicitar-te a tu també per l'enginy amb el qual ens sorprens
dia rera dia!.
Crack entre els cracks!

M'alegro molt per a Tots, però especialment... (si no ho dic revento), pel de l'Assumpta !

;)

Jordi ha dit...

Òscar, ara mateix estic fent-te una reverència. En aquesta llista, de fet, hi he trobat un error sota la meva modesta opinió. Falta un blog d'aquells que té tanta originalitat i enganxa tant que si no publica un post cada setmana, el trobem a faltar. Suposo que aquestes alçades ja has descobert que no, que no és ni el de la Carmen de Mairena ni el de la Núria Feliu ni el del Joan Gaspart, és el teu. Moltes felicitats, crack!!

Navegaré i em perdré llegint els blogs que acabes de recomanaar. Res a dir ni de l'Assumpta (fanàtica de les que més del Barça i optimista de mena) i l'Alex (gran blog, millor persona, gran caminador i comentaris genials!!).

La resta no els conec...

Ferran Cerdans Serra ha dit...

bona selecció, gairebé tots nous per a mi; m'alegro doncs, de la creació d'aquest premi!

rits ha dit...

Uns premis molt ben atorgats!!! i les descripcions que en fas, precioses!!!
No els connec tots, però si els que no connec són la meitat de bons que els que sí, seran boníssims; cracks!!!

I si, l'Assumpta és la bondat en persona i sempre alegra; el Cesc és el Cesc i tb sovint em deixa sense saber què dir i el Jordi sempre té sortides per tot. I tu tb ets un crack i fas somriure amb la teva agudesa i originalitat! I aquest premi teu tb te'l mereixes!

Eva ha dit...

Em sembla estupendo i fantàstic poder gaudir de tots aquests blogs...i millor em sembla encara que tothom vegi en els altres tot el millor de cadascú...
Jo us felicito a tots, tot i que hi ha que no conec, perquè amb vosaltres passo estones molt agradables...
Enhorabona i continueu regalant paraules i pensaments....
Una abraçada!!!

Anònim ha dit...

Òscar tot un plaer que un home com tu em nombri com ho ha fet, que parli de mi amb l'elegància que sempre mostres amb senzillesa, tot un plaer de veritat, no sé què més dir, que això és un regal caigut del cel, mil gràcies que avui no tenia bon dia...

Ferran Porta ha dit...

Vaja, jo només conec l'Assumpta, dels teus premiats; això sí, l'Assumpta és molta Assumpta i per això ens té enganxats a desenes de blocàires!

A ella, i per suposat també a la resta, enhorabona perquè segur que us mereixeu el reconeixement (a la resta me'ls "apunto" per fer-los una visita; a veure què té enganxat l'Òscar! :)

Alex. ha dit...

Gràcies per aquest petit e immerescut moment de glòria al costat de l'Assumpta, el Cesc, el Jordi Casanovas, el JordiCine, el Noctas i el Paseante.
Gràcies per regalar-nos a TOTS els teus lectors uns escrits sense preu.
Gràcies per contestar els comentaris de TOTS d'una manera tan personal.
Gràcies per fer de la xarxa un instrument tecnològimanent tant humà.
Gràcies per aquest premi, que en forma de blog ens fas i es diu The Lost Art of Keeping a Secret.

Amb la senzillesa de la Núria Feliu, et deixo aquí l'últim i no menys sincer aplaudiment del Liceu i de TOTS, que transporta amb una màgia Tamariziana, una manera de ser i de fer tan nostra i pròpia com és la del Costumari Català.

khalina ha dit...

Moltes felicitats a tots els premiats!
Intentaré anar visitant noves cases, tot i que el temps sempre va a la contra. Ens has parlat d'aquests blogs d'una manera... que entren ganes d'anar pitant a llegir-los.
Òscar, tu també ens un crack de crack!

Esther del Campo ha dit...

Doncs jo des del repàs de l'any 2008 en frases de lloro et considero tot un crack blocaire, hahaha.... Dels crack de cracks només conec al Noctas, per mi ja tot un clàssic i un imprescindible! Et recomano, no sé si el coneixes, els escritsefrem.blogspot.com, que també estan prou bé per a fer una lectura bona!

Jordicine ha dit...

Gràcies pel premi, ÒSCAR. M'ha encantat rebre'l. Rebre'l de tu i, especialment, la dedicatòria. I et diré més coses: m'encanta que no s'hagi de passar a ningú més. Ja ja ja. Allò de la cadena ja cansa una miqueta...

Jo tinc pendent la segona edició del premi 'Blog con vida', prevista pel mes de març... que coincideix amb el sopar blogger!!! Ja ja ja. Una abraçada i moltes gràcies. No trigarà a ocupar un lloc destacat en el meu blog.

alas ha dit...

enhorabona CRACK DE CRACKS

:)
un petó!!

Núr ha dit...

Un premi nou entre els blocs? Genial! :) I enhorabona els guardonats! Els que conec se'l mereixen de debò i els altres segur que també, pel que en dius!

òscar ha dit...

com a jurat únic i ideòleg d'aquests premis de mil.lenària tradició blocaire sols una puntualització...
puntualització 1) tinc exactament catorze premiats. dels set que no han aparescut, en faré un post el març perquè m'ha fastidiat moltíssim deixar-los (-les majoritàriament, seria més exacte) fóra.

.................................

ara ja més en fred ASSUMPTA, puc confessar que ahir nit llegint la teva resposta em vaig posar una mica bledo. massa resenyable no és ja que jo, de natura bleda, ja ho soc però, en tot cas, sàpigues que m'agrada mooolt que el rebis com sempre: emocionada, entusiasta i amb aquest comentari "extended-mix" tan teu. el celentano i l'himne dels meus me'l tornaré a posar aquesta nit, abans del gran matx que ens enfrontarà al brasil.
ps: el nen segueix preguntant-me, atònit, perquè tinc aquesta dèria per itàlia.
ps2: la foto del premi és d’un poblet, italià òbviament, en el que els avis seuen a l’ombra.
ps3:petooons!!!

sempre, davant la paraula ovació, m'agrada posar-hi "sonora" TOROSALVAJE. crec que escoltava massa ràdio esportiva de menut! :)

jajajaja NATALIA. més val que vagi relaxant-se amb el pilates, feng-tsui i tai-chi. potser hi ha una promoció interna a l'empressa i alguna subordinada passa a ser jefa de la jefa :)

el que més m'agrada NOCTAS és que ets extremadament tolerant amb les opinions dels altres, aquest puntet de incendiari d'algun dels teus posts i, sobretot, que després de quedar-te tan a gust rajant d'alguna cosa vas i parles de la sarah, dels teus amics, de ton pare i ensenyes un bocinet de cor que em fa exclamar "quín tros de bon paio que està fet el crack d’en noctas". una abraçada!!!

molt bona setmana CRISTINA! gràcies per venir i dir la teva.

els dos sou uns cracks BARGALLONETA i estimeu el cinema que déu ni do. una abraçadaaa!

gràcies a tu MEIA per venir per aquí tan sovint. llegeix-los, quan tinguis temps, a tots. són bons! petooo!!!

:) alguna tenia que empescar-me TIENDITAS per reconèixer a la gent que volteu per aquí que m’ho passo molt bé amb vosaltres!!! petoooó!!!

hosti XEXU, has fet una radiografía perfecte (i emocionant per mi) del que hi ha darrera d’aquest crack de cracks. l’assumpta i el cesc són dos fenòmens als que aprecio, ara ja, independentment del que expressin als seus blocs. quan puguis, fés una ullada als altres cinc perquè, de veritat, crec que tenen el mateix bon fons que ells dos. gràcies crack!!! una abraçada!!!

un petooooooó KWEILAN. i gràcies per la teva fidelitat blocaire a prova de bomba!!!

les dues assumptes sóu la txitxa, ASSUMPTA! :)

doncs sembla una peli d’estil “les amistats perillosses” perquè estem, tots dos, fent-nos reverencies JORDI. segur que sóna de fons música de mozart per acabar-ho d’adobar. quan et llegeixo em sembla ser parlant amb tu, tot espontanietat, dels teus compis del curro, de la telemarató, les visites al fisio, el barça, el torneig de bàsquet, les curses, etc. tens un bloc que, de tant quotidià i personal, enganxa. i, si el darrera, hi hagués un paio estirat i antipàtic ... però es que ets tot el contrari, jordi!!! :)

gràcies FERRAN. fés-li’s una visita quan tinguis temps. són, com diu el títol, uns cracks!!!

RITS ... sols una coseta: has llegit al principi dels comentaris que encara me’n queden set de crack de cracks per premiar??? :) el comentari de la VUITÈ el tinc ja escrit. i no parlo per parlar! un petoooooo!!!

i tu regalant-nos EVA, al vespre, un bloc deliciós en el que dóna gust passejar-hi. un petooooo!

CESC tio, són les dotze del matí i posar-me tou llegin-te enmig del despatx pot provocar que s’acostin els compis a fer-me abraçades de teletubbies. :) pot semblar un lloc comú però, de veritat, que la teva senzillessa i sentiment em deixen mut i, el que més em fastidia un grapat de cops, és sortir dels teus escrits perduts sense badar boca. sempre et visito (que lo sepas) i acabaré per deixar-te un comentari en blanc simplement perquè sàpigues que, com d’altres cops, m’has deixat en blanc. avui, fés el favor, tingues un dia de p.m.!!!

visital’s FERRAN, penso t’agradaràn. quí ha dit novè crack de cracks pel març??? quí ha dit que el crack de cracks (II part) té ganes de visitar la gélida alemanya??? jo no he dit res!!!

dius gràcies ALEX??? gràcies a tu de qui encara recordo aquell post mister marshalià que vas dedicar-me. gràcies a tu per fer dels comentaris una divertidísima ampliació dels posts. gràcies per aquesta mena de conversa de barra de bar a tres que has fomentat amb el jordi i amb mi. (és un dels millors moments del dia, tiooos!). demà vaig a ca ma mare i agafaré la biblia amadianna que et té captivat. l’escànner fa dies que em mira espantat pensant la que se li avetzina!!! :)

merci KHALINA. estic segur que el que més t’ha plagut és el del paseante. ben poc pel que es mereix, la veritat. un petoó!!!

i jo et recomano ESTHER, que miris les respostes de la rits i el ferran que et precedeixen perquè, segons m’ha comentat el jurat, hi ha també el comentari escrit de la desena crack de cracks. madrid-valls- ... jurat bocamoll!!! :)

merci òscar, aiiii JORDI volia dir!!! té mèrit deixar entreveure que ets una persona que sembla valer molt la pena enmig de critiques, sinopsi i comentaris de cine. però és que, a més a més, quan xerres d’altres temes també ets proper i coleguita.
ets una mena de mestre d’això dels blocs amb el que compartia, segurament, aula o bar de facultat i, ara, llegeixo aprenent. m’encanta la teva amabilitat amb la gent, el respondre, ... que ets un
tros de crack, collons!!!

gràcies ALAS!!! en sóu un munt per aquí. petooó!!!

el tòpic diu que és un munt de gent qui se’l mereix, oi? alguns tòpics, com algunes dites, no diuen altra cosa que veritats NÚR!!!

Els dijous nous ha dit...

Felicitats a tots!! a mi m'encanta el d'en Noctas, perquè es nota que sap escriure i que li agrada posar el dit a la llaga, i si ho fas humilment i d'una forma oberta i sincera com ell, n'hi ha per treure's el barret!!

lisebe ha dit...

Molt bé Ôscar una excelent llista molt ben triada.Si senyor!!

Enhorabona per tots i felicitacions!!!

Petonetssssss

Guspira ha dit...

Ei, quin gran invent! Sí, senyor! I molt bona tria! La veritat és que venint de tu, no dubto que els premiats siguin mereixedors d'aquest "crack de cracks".
A molts no els conec, però tinc debilitats per un dels qui has premiat. És el Cesc i els seus escrits perduts. M'encanta com escriu i m'encanta la seva manera de transmetre. És un mestre! I m'alegra molt que altres ulls també ho sàpiguen veure.
El que passa és que no sé si sóc al·lèrgica als seus blocs o què... perquè cada cop que hi entro se'm satura tot i poques vegades hi puc deixar comentaris. Però, ell això ja ho sap...Sap que el llegeixo i sap que li tinc debilitat.
Ei, i saps què? A criteri meu, a aquesta dotació hi manca un premiat. Tuuuuuuuuuuu!!! Que també ets un dels crakcs d'aquesta familieta...
Enhorabona a tots els cracks!

Assumpta ha dit...

Jo em vaig posar "bleda" del tot quan ho vaig veure... no sabia com donar-te les gràcies i vaig començar a escriure i a escriure :-)))

Després, ja passat el primer moment, va ser quan em vaig posar a buscar les cançonetes jeje... i he de dir que l'azzuro se'm va quedar ficat al cap i el vaig estar cantant tota la nit jeje... però com que m'encanta doncs tan contenta!! :-))

També m'emocionava llegir les altres opinions perquè ahir, aqui, a aquest post teu vaig rebre molt de carinyo... i ara mentre estic escrivint això em torno a emocionar... així que més val que et deixi una súper abraçada i ja acabi el comentari :-))

RaT ha dit...

Benvolgut Òscar,
La RaTeta ha anat una mica de bòlid i s'ha despistat ha valorar-te el meme-exàmen.
Ara ja han sortit les notes al tauló del meu blog... a veuresi tens sort i passes a la primera!

el paseante ha dit...

Moltes gràcies Òscar. Suposo que tots els que escriuen blogs són una mica cracks. I si un dia torno al parc entraré per la porta principal.

òscar ha dit...

davant del bloc del noctas LLUIS, no sols em trec el barret, hi faig reverències sovint. un CRACK en majúscules, i mira que m'agrada poc posar-les!!!

gràcies LISEBE. al crack de cracks del març (amb els set fenòmenus-menes que em queden pendents) hi ha un bonic "espacio" ja asignat. :) petooooo!!!

de moltes de les coses que he anat llegint als comentaris del post GUSPIRA, potser una de les que més m'agrada és la que hagi quedat palessa la devoció que molts sentim pel cesc. espero que el faci estar molt i molt orgullós!!! :)

ASSUMPTA, ets un sol de dona!!!
ps: ahir vam perdre 2-0 però ja ho tenim això: els partits amistosos ens els prenem pel pito del sereno i als mundials triomfem. som així, som azzurros!!! :)

m'hi acosto ara RATETA. a veure quina me'n cau!!! :)

ja sé, tinc la setmana tonta/bleda però m'enorgulleix molt que t'hagis acostat PASEANTE i, sobretot, que la possibilitat que un dia, llunyà o no, la porta del turó parc pugui tornar a obrir-se. tinc casa tejada al costat, per tant, aniré fent braves mentre et decideixes!!! :) una abraçada fortíssima!

J.M. ha dit...

Un premi ben original.

fada ha dit...

Els premis serveixen per conèixer altres blocs. Dels set en conec només tres, o sigui, que s'amplia el ventall de possibilitats. Gràcies per donar-nos-els a conèixer. Petons.

Deric ha dit...

comparteixo totalment el de jordicine

òscar ha dit...

i de títol ben balompèdic JERONI :)

gràcies a tu FADA. son ben diferents però, crec, molt atractius. desitjo t'agradin. petooons!

DERIC, en jordi és una màquina!!! :)

syl ha dit...

Felicitats als premiats! Només conec un parell, així que tinc feina :D

Judit ha dit...

Conec un parell de blocs dels que parles... i estic totalment d'acord amb tu :) Un somriure per tu i per tots/es aquests/es guanyadors/es!!!

Ballarinadeplom ha dit...

BRAVO,BRAVO, BRAVO pels premiats.

Plas-plas-plas (gran ovació)

alguns ja els conec (i compartixo la teva opinió), d'altres em falta conèixer-los. Ja va sent hora de que faci una volta per la blogoesfera :)

mar ha dit...

jo de tots els que anomenes només en conec dos (el d'en jordi i el d'en cesc) i haig de reconèixer que comparteixo amb el gran jutge (jejjeje) la decisió presa. Dels altres, en conec algun de passada o gens. Intentaré treure el temps de sota el coixí per visitar-los seguint les teves recomanacions.
Un petó!

Carlos ha dit...

Felicitats a tots i gràcies a tu Oscar per donar-nos a conèixer altres cracks com tu.
;)

Assumpta ha dit...

Jajajaja ho entenc, ho entenc... els partits amistosos tampoc tenen massa importància, eh? (De fet, i parlant seriosament, només serveixen perquè els jugadors es cansin... grrrr)

Bona nit, crack de cracks de cracks!!

òscar ha dit...

un d'aquells cops en el que la feina esdevé (toma ja!) plaer SYLVIA.

digues que si LLUNA! a somriure que tenim el cap de setmana a tocar i (una mica de) temps per descobrir nous blocs.

vinga BALLARINA, deixa les sabatilles de ball per uns minuts i a blogosfejar

el gran jutge MAR vol que, si acosengueixes treure temps de sota el coixí, li diguis nom i marca del coixí: en vol un d'aquests que dónen més temps. petó!!!

així fem la carta de bloggers una mica més ample CARLOS. una manera d'anar tastant altres plats que no siguin del menú propi

bon dia ASSUMPTETA!!! però vas veure la patxoca que feien amb la samarreta blava??? elegants, ben plantats, ... som els més millors d.c. (després de catalaunya)!!! :)